FAQ - často kladené otázky

1. Můžu si zboží z e-shopu koupit přímo v sídle Vaší firmy nebo v kamenném obchodě?

Náš e-shop prodává zboží pouze prostřednictvím internetových stránek www.sofino.cz.

Pokud byste měli zájem o osobní odběr v sídle naší firmy, je to možné pouze po uzavření objednávky a její uhradě a předchozí domluvě na e-mailu: info@sofino.cz.

 

2. Za jak dlouho Vám objednané zboží odešleme?

Zboží, které je v našem e-shopu skladem odesíláme do 24 - 48 hod. po objednání!
Výjimku tvoří zboží na objednávku, kde je dodací lhůta 10 - 21 dní.
Více o době doručení naleznete zde.

Vždy se snažíme o co nejrychlejší předání balíků dopravci.

 

3. Jaká je cena za zaslání balíku v České republice?

Zboží posíláme přepravní společností PPL za cenu 129 Kč,  Zásilkovnou - doručení na adresu za cenu 95 Kč a Zásilkovnou na výdejní místo za cenu 89 Kč.

Cena za dobírku je 59 Kč.

Veškeré informace o cenách dopravy najdete zde.

 

4. Jak můžu za zboží zaplatit?

Můžete platit těmito způsoby:
- platba převodem na účet. Zboží odesíláme ihned po připsání platby na náš účet. Platba předem je vyžadována vždy u zboží, které je na objednávku. Tedy u zboží, které je objednáváno přímo od výrobce a nemáme ho skladem.
- platba na dobírku - LZE VYUŽÍT POUZE U ZBOŽÍ SKLADEM

Veškeré informace o platbě najdete zde.

 

5. Lze objednávku dodatečně upravit?

Ano, kdykoliv než dojde k předání zásilky smluvnímu přepravci.

 

6. Dá se zboží vyměnit?

Ano, je to možné. Pokud si přejete objednat například jinou velikost nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba uskutečnit novou objednávku a nevyhovující zboží zaslat zpět.

 

7. Dá se zakoupené zboží vrátit?

V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje §53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu.

Kupující odešle vrácené zboží / zboží na výměnu na své náklady (ideálně doporučeně) na adresu provozovatele:

Petr Volek
Sofino
U Potoka 355
252 25  Jinočany

společně s vyplněným formulářem, který si můžete vytisknou ZDE.

c) Zboží společně s vyplněným formulářem je nutné odeslat tak, aby bylo nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky odesláno na adresu provozovatele.

d) Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nákladů nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje - viz. obchodní podmínky.

ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ!

 

8. Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Splatnost vrácené částky kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží převodem z bankovního účtu - bez poplatku.

 

9. Mohu odeslat objednávku bez registrace?

Ano, v našem e-shopu NENÍ nutná registrace k objednání zboží, ale registrací v našem e-shopu můžete získát různé výhody.

Zpět do obchodu